onsdag 30 november 2011

Fint besök i Skåne från kontinenten.

Den här charmige unge mannen har tagit sin mamma med sig för att hälsa på släkten i Skåne. Dessutom är han generös nog att även vilja träffa mammas bloggvänner, hurra! Tyvärr råkade Marianne i Älmhult ut för force majeure och kunde inte komma.
Så VIGGO, hans mamma Petchie och jag tillbringade en härlig eftermiddag bland rutiga dukar och världens godaste vedugnsbakade pizzor. Viggos mormor hann också med en stund och en Otto-glass efter sin stressiga arbetsdag.

6 kommentarer:

  1. Men vad mysigt ni hade det!
    OOO, vad mysigt att du fick träffa Petra och V!
    V är så docksött gullig att jag DÖR!!!
    Hoppas P har det superdupermysigt nu när hon är hemma.

    SvaraRadera
  2. Han kommer nog inte att få det lätt med alla beundrarinnor när han blir större, den unge mannen. Bland de sötaste dockpojkar jag sett...
    Vad är en Otto-glass? Någon ny storsäljare från GB eller?

    SvaraRadera
  3. Tack själv för en mycket trevlig eftermiddag och jag lovar att du ska få se mer än bara Eslövs baksida nästa gång! Och så hoppas vi att Marianne kan vara med i januari!
    Viggo fick träffa sin gammelfarfar (morfars far) idag och bestämde sig för att bajsa där trots att han redan hade gjort det precis hemma ;-)
    Den charmige dockpojkens mamma tackar å hans vägnar för de fina komplimangerna :-)
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Annika:
    Snälla, dö inte!! Behärska dig, som min far brukade säga när man överivrade sig;)

    Ingrid:
    Det finns nog risk för hjärtekross i framtiden!
    Otto-glass är en lokalt tillverkad glass. Började i Hässleholm för några år sedan men har nyligen flyttat tillverkningen till Yngsjö. Synnerligen god och populär. http://www.ottoglass.se/
    ABSOLUT inte från GB!

    SvaraRadera
  5. Petra:
    Ser fram mot framsidan! Hur fin ska inte den vara när baksidan är så bra!!

    Och, tänk, vad Viggo redan kan det där med tajming.

    SvaraRadera
  6. Åååå vad avis jag är på dig!!!! jag skulle också sååå gärna vilja få träffa lille Viggo! Ja, och såklart hans mamma OCKSÅ. ;-)
    Ni verkar haft det supermysigt!

    SvaraRadera